Tuesday 24 September 2013

Tubey Pouch Tutorial

Ini satu lagi projek Ku Sarungkan Kasih. Mana-mana kain left-over masa buat sarung bantal hari tu diorang suggest kita buat tubey pouch untuk letak tube chemotherapy. Dari apa yang saya search kat internet, tube chemotherapy ni diorang biasa letak kat dada. Correct me if I am wrong ye...

Kita perlukan:
Kain 11.5" x 4"
Tali reben 26"

 Mula-mula jahit kedua-dua bahagian yang pendek.

Kemudian, lipat dua dan jahit kiri & kanan.

Lepas tu jahit tepi.

Last sekali, jahitkan tali reben pada pouch tadi.

 Tadaaa... dah siap!

Sekarang projek ni still in progress. Bila dah siap nanti insyaAllah saya akan upload di sini.

Mungkin ada juga yang tertanya-tanya kenapa saya beria-ia sangat dengan projek ni. May be in future post saya akan share-kan.

Untuk anda yang berminat untuk join projek ni, anda ada masa lagi. Kalau berminat, tapi tak reti menjahit boleh contact saya & I'll arrange-kan something for you.

No comments:

Post a Comment