Friday 11 October 2013

Sewing Room Ideas

Sambil relax-relax di petang hari jom kita jenguk-jenguk sewing room ideas.

Sebenarnya saya pun takde proper sewing room. Just a little corner of the house. Alhamdulillah, anak dah besar ni tak kacau pun walaupun time menjahit tu kadang-kadang bersepah sikit. Tapi yang pasti, ruler memang akan jadi 'pedang' diorang. Haha... tapi saya tak kisah. Asal diorang happy... :)


Sewing room kat atas ni sangat kemas kan. Island table sebagai tempat potong & menjahit. Ada rak untuk letak kain, ada tempat gantung. Yang best ada table untuk working area. Oh... bestnya!


Ini pun best gak ni. Ada meja untuk potong kain. Ada rak susun kain, ada tempat gantung renda kat dinding tu. Ada working table jugak. Dengan warna yang sweet gitu memang tenang untuk kita menjahit.


Tempat gantung ni pun menarik gak. Selalu kat TV kita tengok diorang letak benda ni kat garaj untuk gantung screwdriver camtu kan. Idea yang bagus jugak untuk letak kat sewing room kan. A very good idea!


Ha.. ni lagi satu. Comelnya...! Small space tapi boleh fit macam-macam kat situ. Ada tempat letak kain & stuff. Ada meja kecil untuk letak mesin jahit. Ada tempat gantung. Ada ada rak kecil kat atas tu ha. Kalau kes camni mesti potong kain kat atas lantai. Haha... macam yang kita selalu buat. Hehe...

Hmmm... rasa best je usha sewing room orang kan. Later, bila-bila kita pun boleh ada sewing room gak. Dah boleh start dari sekarang kay... Ha... masa ni nak try buat Vision Board ni!


No comments:

Post a Comment